Extra VS matta..

Här om dagen var Extra banne mig i trubbel...

För ett tag sedan, 12 dagar sedan för att vara exakt var jag och pappa hos Jelena.. Under tiden vi var borta roade hon sig med en av mattorna i trappavsatsen.. Den var bortom räddning om man säger så..

Hon fick skäll och skämdes, bla bla bla, så jag trodde att bra, nu har hon lärt sig en läxa och ger FAN i mattorna..!!
Men nej då.. För 2 eller 3 dagar sen hände det igen..!!

Extra hade då fått springa av sig riktigt ordentligt och var trött, plus att matgalning som hon är, så fick hon sin mat och under tiden hon åt var jag på affären.. Jag var borta ungefär 20 minuter, och på den tiden tycker hon att hon ska ge sig på matta nummer två.. Sagt och gjort lixom.. När jag kommer hem möter hon mig i dörren, och ser så otroligt skamsen ut, Jaha, då var det bara att leta vad hon gjort då.. Och jag hitta mattan..
Många säger att man inte kan banna dom efteråt, men när hon fan VET vad hon gjort och visar det sekunden jag sätter foten innanför dörren, då fan får hon skäll..!!! Fyra år gammal och beter sig som ett rövhål, NEJ tack du..!!

Som valp/unghund tuggade hon inte på saker, hon var den perfekta hunden, aldrig några problem med nånting.. Men nu får man stänga in till alla rum, sätte för galler, fylla soffan i grejer så hon inte biter sönder filtarna som ligger där, osv osv.. ja det var ju just KUL.. Allt vart så här drygt mkt när Kirie kom.. har väl med det att göra då, men det är inte okej vilken anledning det än må vara..!!

Sååå, hon står inte så högt i kurs nu vill jag lova, skit hunden...!!






Kommentarer
Postat av: younameit

hahahahaha.. hon stular den ju bara ser du väl!! lite mönster har väl ingen tagit skada av ;)



(btw i know the feeling ;)

2011-11-11 @ 20:03:53
Postat av: Anonym

men braaaa där *stylar

2011-11-11 @ 20:04:37
Postat av: Madness

Styling my ass, det vart ju lixom inte ens SNYGGT.. hahaha.. mene, mattan ligger där den låg innan, kanske ska måla det vita med lite spritpenna eller nåt.. hahahahaha..

2011-11-11 @ 22:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0