Jag måste fan hitta orken..

den har försvunnit helt.. Kanske har det att göra med att jag får gå upp på natten och ta ut Kirie, menar, jag sover som ett arsle som det är, men så ska hon ut, och väl inne igen så tar det lång jävla tid innan jag kan somna om..

Sen ska man ju upp i vettig tid, hundarna ska ut, och äta frukost, man kan inte ligga hela dagen..
Men jag är DÖtrött alltså.. Så dte förslappas i soffan typ hela dagen.. För att kompensera, typ, så blir jag nå fruktansvärt söt sugen, så det dricks ganska många koppar te med massor av socker i, och det har varit bullar och massa jävla skit.. Dålig middag, mest mackor, vitt bröd.. Och så kommer kvällen, och glassfan skriiiiiker mitt namn från frysen..

ja så är det, och nu börjar kläderna sitta en aning tight.. =( 
Nej, jag är inte tjock, jag vet det, so spare me the comments, tack.. MEN, jag trivs inte så här..!! Och man ska väl trivas och må bra i sig själv, är det inte det som är meningen..?


Väntar ju på min "PT" så jag kan börja gymma igen.. Och JA, man KAN träna ensam, men inte jag, jag fuskar då.. Känner mig själv för väl för att ens bemöda mig att gå till gymmet själv.. Slöseri med tid om det iaf bara blir skit lixom.. Självinsikt kallas det för..


Det är skönt att vara lite smålat, så man slipper ha det där som många andra har, tvånget att göra saker HELA tiden, fy fan va jobbigt.. MEN, att vara förslappad är lixom inte gulligt, så det måste ändras på..!!
Får se hur det går, jag har ganska dålig disciplin.. haha

Kommentarer
Postat av: younameit

hahahaha, man skulle faktiskt kunna tro att jag hade skrivit det där ;) du e inte ensam mao hahaha..

2011-11-08 @ 13:07:11
Postat av: Madness

hahaha.. fan SKÖNT det då, jag är inte ensam SOPA.. hahaha

2011-11-08 @ 15:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0