skitrubrik..

Julen börjar närma sig med stormsteg, och varje år blir jag så jävla förbannad på mig själv att jag inte redan ordnat med klapparna, TROTS att jag lovar mig själv varje gång att jag ska fixa med det under hösten, så man slipper stressa sen..
Så nu sitter man här, som varje år, och stressar över vad man ska köpa till folket..

Det är just det bästa med julen, att ge paket, och att köpa och slå in, men att KOMMA på vad man ska ge, det är ngt jag hatar..

Sen är det så JÄVLA kul att skatten på bilen ska betalas nu runt jul, men TACK, det hade väl varit bättre på sommaren.. Inte för att den är så dyr, 1200:- typ, men när man inte jobbar så är det dyrt..


Extra har fått påbörja en kur med AE olja, fan hon luktar så jävla vidrigt i gapet, och eftersom hon alltid ska hålla på och gästa en i ansiktet och smacka och hålla på så sprider sig den där stanken och lixom hänger kvar ett tag.. Och det luktar verkligen inte hallon.. Hon lider säkert inte av det, men det gör jag, och alla andra som tvingas lukta på skiten.. Så jag håller tummarna på att det funkar bra..
Samma olja ska Kirie få sen oxå, det ska visst vara jätte bra mot rinniga ögon, så det ska provas, måste bara ha en pump/spruta.. 1 ml per 5 kg kroppsvikt.. HAHA, lätt att dosera till henne då som väger vadå, runt ett kilo.. hahaha..


Här tränas det för fulla muggar, ståträna alltså.. Det går ganska ba inne, så jag ska börja gört ute oxå, plus lära na att stå på bord, det gillas INTE, och gå i koppel, det är typ döden.. Fan va det är drygt med valp, jag fattar inte ens hur fan jag orkar.. Efter Extra lovade jag mig själv att det inte blir valp igen, det sket sig :P  Men nu asså, nej nej nej.. Nu är Kirie iofs ganska enkel och så, men asså, nej, inte igen, för jag HATAR egentligen valpar..







Kommentarer
Postat av: younameit

haha jag har samma med julklapparna inte ett skit har jag ordnat ännu fast jag lovat mig själv att vara ute i god tid :-P



Sööööt hon är lilla kirie :) Bra där med ståträningen :D

2011-11-22 @ 21:24:18
Postat av: Madness

haha.. fan man är ju väääärdelös när det kommer till att va ute i god tid.. hahaha..



Hon står ju bra hemma, inne, lär väl va kacka väl i ringen, då lär ALLT annat va mer intressant.. men så är hon ju liten ännu, blir väl bättre sen, HOPPAS jag, för den här damen är ganska mkt "sin egen" och gör det hon känner för.. haha..

2011-11-22 @ 23:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0