rosenrasande..!!!

Ibland blir man så där förbannad att man nästan sliter av sig håret, bokstavligt talat.
Så jävla arg vart jag idag..!! Och det sög ur all min energi, så nu är jag skit trött..
Sååå, Tack och TACK...!!! jag behövde verkligen bli oxtokig, SUCK...
Känns som jag kunde spenderat dagen på VIKTIGARE saker lixom..

Fakk va förbannad jag är, och förbannad över typ det mesta..
Folk är fittor, idioter, cp´n, dumbfucks, -insert valfritt ord-, äckel, ja, ALLT..!!
Borde skapa mitt eget land, med egna lagar.. Då ska det vara dödsstraff på att vara DUM I HUVET..!!!

Andas Johanna, andas..! Räkna till 10..

1..
2..
3..
4..
5..
6..
7..
8..
9..
10..

Nää, hjälpte fan inte, haha.. Får helt enkelt tänka på annat så jag kanske glömmer..
Har ju shitload med filmer att glo på, en valp att leka med, andra hundar att fördriva tiden med, så nog har jag att göra om jag vill..

Kommentarer
Postat av: younameit

Förstår din ilska där!! Hoppas det känns bättre idag iaf :)

2011-11-24 @ 17:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0