Hipp hipp hurra...

Idag fyller min syster år, GRATTIS..!

Så igår var mamma, pappa och jag över och fikade och så.. Det var inget långt besök eftersom Kirie var kvar hemma, men vi hann med att snacka lite strunt och leka med barnen =)

Syrran har ofta sagt att hon inte inte har ngn inspiration när det kommer till matlaging, så av mig fick hon en prenumeration på tidningen Mat Magasinet.. Perfekt ju.. Prenumererar på den själv, I love it =D
Christian fyllde ju för ett tag sen å, så han fick en kokbok med husmanskost och lotter, han vann fan hela 20 spänn..!! Håll hårt i rikedomen  ;)
Nu kan iaf familjen Månsson laga en del mat dom kanske aldrig skulle komma annars, kokböcker och mat tidningar is the shit =)




Här är besöket i bilder..




















Kommentarer
Postat av: Jelena

Tack för att ni kom. Hade jag tänkt på det så hade ju faktiskt Kirie kunna följa med. Men det är lätt att vara efterklok. :)



Puss

2011-10-31 @ 18:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0