Bättre sent än aldrig..

Hade ju minijulafton med mamma, syster, Walter och Lionel här för ett tag sedan.. Och jag har fått påtryckningar att lägga upp bilderna, dom kommer längre ner..

Annars går det åt helvete på gymmet.. Eller nej, inte riktigt, men eftersom min mage valt att dra sig tillbaka så kan jag knappt äta något, vilket ju inte är så bra när man försöker bygga muskler.. Så jag hoppas att det går över snart så jag slipper gå ner mer i vikt.. Jag ska ju ÖKA förbövelen..!! Kanske egentligen borde slopa tiden på trappmaskinen och mina powerwalks, mene näääääää.. Är ju så skönt =)

Ljugarn ljuger ju som vanligt, men får sig en ganska duktig näsbränna, det är mkt på G nu med det, haha..

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0