hate is a strong word...

..but I really don´t like you, anymore..!!

Kvällen har varit väldigt upplysande, nystat upp ett jävla trassel, trodde dock inte trasslet var så jävla illa.. Skönt att sprida lite ljus över skiten, snart är det bye bye med det där.. Lika bra det..

"Don´t go that extra mile for someone who isn´t even worth the run.." 
Dagen lärdom..!!



Dedikerade till dig, din fitta..:








 

 

Så, det täckte det mesta av vad jag ville få sagt =)

 


Annars så känner jag mig sjuk, what´s up with that?

Ont i magen, febrig, ont i huvudet.. Magsjukenojan kom som ett brev på posten, spänks lixom..

Jag har inte tiiiiid med sånt här, eller lust heller för den delen.. Får försöka sova bort det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0