Nystandet tar aldrig slut..

Det kommer bara fram mer och mer skit hela tiden.. och att böla över att folk vänder sig emot en bör man väl inte göra när man faktiskt satt sig i skiten själv, dumbfuck..

Och det räcker ju inte med att bete sig som ett rövhål, det ska vara så mkt drama som möjligt, heeeeela tiden.. Det gick ungefär 12 timmar mellan två draman.. Behöver man så mkt uppmärksamhet hela tiden så kanske man ska se över sitt liv och sina behov, man kan inte stå i centrum med offer rocken på sig hela tiden..

Fan, vi är för gamla för det här..! Eller JAG är iaf för gammal för skiten..


Annars är allt lugnt och skönt =)

Träningen går ju skit oxå, haha, är tungt att komma igång efter 4 års vila.. Helst när man är van med mkt tyngre än vad man kan nu, tur det finns ngt som kallas muskelminne, så jag är väl på samma nivå snart =)

Sen äre det där med maten, jag KAN inte äta så mkt som jag egentligen borde, det blir två mål och lite frukt emellan, ibland en shake  =/  Och kolhydraterna har jag lagt på hyllan, eller inte riktigt, men magen mår bäst utan potatis, ris och pasta.. och det gör att energin inte riktigt är med på noterna.. Är ju en hel vetenskap det där..

Mitt proteinpulver smakar skit oxå, knappt så det går ner ibland, vilket gör att jag inte dricker så mkt som jag borde.. Stor besvikelse, för den har alltid varit min favorit, men nu smakar det ba skit..!!
Tur jag fått smakprover av professorn på andra smaker och märken, hoppas jag hittar nåt av alla dom som kan duga.. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0