Premiären på gymmet idag..

Ny vecka, nytt år, nya tag.. Så idag bar det iväg till gymmet.. Men GUUUD va tråkigt pass det var, framsida ben, mage och vader, sucks ass.. På det så tvingades jag att cykla i 30 min, fy fan, jag HATAR att cykla..!!
Så man kan väl kalla det för fusk, för jag körde på nivå 1, alltså det absolut lättaste, haha..

Imorn blir det bättre, då är det rygg, det är tillochmed KUL =)

Men hur som helst, hoppas jag kommer in i det hela snabbt igen, har glömt det mesta sen sist, var ju ett par år sen..


Undrar om jag får sova ngt inatt.. var SÅ trött och hade en jävulsk huvudvärk efter gymmet att jag vilade i 1½ timme, och lyckades sova en stund oxå.. CRAP..!!


Kommentarer
Postat av: younameit

du e duktig du!! tummen upp

2012-01-03 @ 15:42:55
Postat av: Madness

haha.. försöker iaf ;)

2012-01-03 @ 20:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0