Vilket jävla bajs...

.. pass det vart idag.. Dåligt med kontakt och omgång två på ben, nej fy fan.. Sjukt jävla besviken..!! Helst eftersom det var RYGG idag, buhu buhu.. =(

En tröst är väl iaf att jag inte är lika svag som jag trodde jag skulle vara så här efter 4 års vila, plus att jag fick min leverans från gymgrossisten, har inte orkat öppna kartongen så jag hoppas att jag fått en jävla skopa den här gången, klickade hem TVÅ för säkerhetsskull, för dom brukar annars glömma lägga ner skopan FAST jag dubbelkollat att jag klickat hem.. Sen när man ringer 10 ggr så lovar dom 10 ggr att dom ska skicka skopfan, men ingenting händer.. Har man TUR så får man nån äcklig proteinbar istället, uuäää på den..


På torsdag kommer syster med son och mamma och hälsar på, woohoo.. Hoppas att jag kommer vara på bra humör, har ju terapi med tågåkning samma jävla dag.. FAKK på den..!!

Förövrigt sov jag som en fitta inatt.. vet inte om det var pga att jag sov efter gymmet, men jävlar, jag vaknade HELA tiden.. Hoppas att det går bättre inatt så jag kanske får vara lite pigg imorn..

Kommentarer
Postat av: Jelena

Syster med söner kommer. ;)

2012-01-04 @ 08:57:59
Postat av: Madness

Ååååhhh, kommer Walter oxå..? =) <3

2012-01-04 @ 09:25:23
Postat av: Jelena

Ja-a det gör han. :)

2012-01-04 @ 12:22:33
Postat av: Madness

Lovely <3

2012-01-04 @ 19:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0